06.10.2017, 13:58

Deväť stravovacích tipov, ktoré vám dodajú potrebnú energiu

Pozrite si stravovacie tipy, ktoré vám po výpadku pomôžu dostať sa čím skôr do dobrej formy

Pomáhajú pri obnove svalov a väzív. Majú podobné účinky ako anabolické steroidy, ale bez nepriaznivého vplyvu na zdravie. Rastové faktory sa v yskytujú v potravinách živočíšneho pôvodu, ale tepelnou úpravou sa ničia, takže ich treba konzumovať surové – napríklad nepasterizované mlieko, tatársky biftek, sushi... Najvyššia koncentrácia rastových faktorov sa nachádza v kolostre, čo je tekutina, ktorú vylučujú samice cicavcov v prvých dňoch po pôrode, pred začatím tvorby materského mlieka. Kolostrum sa spracúva ako doplnok výživy.
Zdroj: Flickr

Pár kíl navyše je pri návrate k behu prijateľnejších než extrémne straty svalovej hmoty.

Po zranení však môže vhodná strava výrazne urýchliť váš návrat k behaniu a dostať vás do potrebnej formy.

Pozrite si stravovacie tipy, ktoré vám po výpadku pomôžu dostať sa čím skôr do dobrej formy a pomáhajú vám udržať potrebnú energiu počas celého dňa.

Cookies

Na našich stránkach používame cookies. Slúžia na zlepšenie našej práce a vášho zážitku z čítania HNonline.sk.