26.05.2018, 00:00

Máte problém s motiváciou? Desať rád, ktoré vám pomôžu ju pri behaní nestratiť

Tu je pár osvedčených tipov, ktoré vám v tom môžu pomôcť.

Prvé tréningy bežte pohodovou formou a postupne predlžujte čas strávený behom. Keď toto zvládnete, postupne zvyšujte svoje úsilie. Zapojte intuíciu, niektoré tréningy vystupňuje a pri iných striedajte voľné a ostrejšie úseky. Niektoré behajte v kopcoch, iné na rovine. Občas prekvapujte telo napríklad krátkym, rýchlym alebo vystupňovaným behom, alebo naopak výrazne dlhším tréningom.
Zdroj: rungo.idnes.cz

Keď človek začne behať, spravidla má veľký apetít do každého tréningu.

Postupom času však začne nadšenie opadávať.

Nájsť motiváciu do pravidelnej, často stereotypnej činnosti je na behaní vôbec to najdôležitejšie a zároveň najkomplikovanejšie.

Naozaj fungujúce zdroje motivácie si musí nájsť každý sám, vo svojom vnútri.

Tu je pár osvedčených tipov, ktoré vám v tom môžu pomôcť.

Cookies

Na našich stránkach používame cookies. Slúžia na zlepšenie našej práce a vášho zážitku z čítania HNonline.sk. Bližšie informácie nájdete v Pravidlách používania cookies. Spracovanie a správu cookies nastavíte priamo vo Vašom prehliadači.