StoryEditor

Za ambíciami stoja schopnosti a skúsenosti

09.02.2003, 23:00
"Môžeme pokojne povedať, že nástup OTP Banky na slovenský bankový trh bol veľmi dobrý a v podstate sa splnili očakávania akcionára, ktoré do nej vkladal v úvodnej fáze akvizície," hovorí podpredseda predstavenstva OTP Banka Slovensko Ing. Ján Szalay.
Popredné miesto retailu
Počet klientov sa zvýšil takmer o 40 percent. Nárast primárnych vkladov bol tiež veľmi razantný -- okolo 30 percent. Dá sa očakávať ďalšie zvýšenie vkladov, lebo medzi prírastkom klientov a prírastkom vkladov je istý časový posun.
V stratégii banky figuruje retail na poprednom mieste. "Deklarovali sme, že OTP Banka Slovensko chce byť univerzálnou bankou, ale netajíme sa svojím príklonom k retailu. Po prevzatí banky sme rozmýšľali, kam ju smerovať. Pri inventarizácii, čo máme, a toho, čo chceme robiť v budúcnosti, sme zistili dosť veľké manká v produktoch. Nebolo tu napríklad hypotekárne úverovanie."
Ing. Szalay hovorí, že sa predovšetkým zaktualizovalo produktové portfólio. Jednotlivé produkty sa zlepšili. Pribudli nové, na prvom mieste OTP Konto, ktorý je najúspešnejším produktom banky. Boli i také produkty, ktoré banka vlani k 1. augustu stiahla z trh...
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
menuLevel = 2, menuRoute = dennik/ekonomika, menuAlias = ekonomika, menuRouteLevel0 = dennik, homepage = false
26. apríl 2024 14:36