Telelkom Night Run. Ilustračné FOTO: TASR/Lukáš Grinaj
StoryEditor

Eurosport spája sily s najväčším nočným behom na Slovensku. Chce zvýšiť povedomie o životnom prostredí

02.09.2022, 10:21
Autor:
redred

Už v sobotu 3. septembra sa uskutoční 14. ročník desaťkilometrového nočného behu Bratislavou.

Televízna stanica Eurosport sa spája ako mediálny partner s najväčším nočným behom na Slovensku Bratislava Telekom Night Run. Už v sobotu 3. septembra sa uskutoční 14. ročník desaťkilometrového nočného behu Bratislavou.

Eurosport bude mediálnym partnerom 14. ročníka Telekom Night Run v Bratislave. Časť svojej platformy Social Good, televízny kanál, ktorý je zaradený do portfólia Warner Bros.

Najväčší nočný beh na Slovensku

Pri pretekoch Telekom Night Run, ktoré sú najväčším nočným behom na Slovensku, bežci tradične absolvujú desaťkilometrovú trať naprieč nočnou Bratislavou.

Trasa tak prechádza ikonickými miestami metropoly, akými sú nábrežie Dunaja, tunel pod Bratislavským hradom, centrum mesta či Sad Janka Kráľa. O obľúbenosti pretekov svedčí aj to, že sa ich celkovo zúčastnilo už 45 669 pretekárov, ktorí spolu prešli 397 789 kilometrov.

Discovery, sa spája s organizátormi podujatia s cieľom zvýšiť povedomie o téme verejného osvetlenia a jeho vplyvu nielen na bezpečnosť a komfort obyvateľov metropoly, ale aj elimináciu negatívnych vplyvov na nočné vtáctvo a populácií netopierov.

“Vo Warner Bros. Discovery neustále hľadáme možnosti podpory zmysluplných lokálnych iniciatív, projektov a podujatí. Možnosť stať sa mediálnym partnerom najväčšieho nočného behu na Slovensku je preto podujatím, ktorého sme radi aktívnou súčasťou, keďže environmentálny aspekt podujatia je plne v súlade s našou platformou Social Good. Podujatia, ako je táto, podnecujú spoločenskú zmenu a vyzývame k účasti čo najviac ľudí,“ povedala Klára Kotenová, Distribution & Business Development Manager v CEE, Stredomorí a Strednej Ázii v Warner Bros. Discovery.

Séria Change Drivers

Bežci si tak počas procesu registrácie budú môcť pozrieť videá zo série Change Drivers, ktorú produkuje Warner Bros. Discovery. Change Drivers je séria krátkych videí vytvorených spoločnosťou Warner Bros. Discovery v spolupráci s globálnou iniciatívou RISE.

Každá epizoda sa tématicky zameriava na jeden aspekt globálnej klimatickej krízy a jej vplyv na stav životného prostredia.

Okrem zastrešujúcej témy ochrany klímy sa ďalšie epizódy špecificky venujú ochrane oceánov, prírody, krajiny, ovzdušia, ako aj najpálčivejším problémom súvisiacim s produkciou a likvidáciou odpadu. Cieľom série je upozorniť divákov na naliehavé problémy súčasnosti a motivovať ich, aby zmenili svoje návyky k lepšiemu.

 

 

menuLevel = 2, menuRoute = rungo/behy, menuAlias = behy, menuRouteLevel0 = rungo, homepage = false
08. máj 2024 17:09