Vždy sa pred tréningom zahrejte a po tréningu vyklušte. Svaly si preťahujte pred tréningom i po ňom.Flickr
StoryEditor

Pozor na zranenia. Rady odborníka, ktoré môžu pomôcť každému bežcovi

02.06.2018, 00:00
Zranenia patria neodmysliteľne ku športu. Do istej miery sa im však dá aktívne predchádzať.

Zranenia patria neodmysliteľne ku športu. Do istej miery sa im však dá aktívne predchádzať, minimalizovať riziko ich výskytu a rovnako aj neutralizovať dopady, ak vás už nejaké to zranenie postihne.

Tu je zopár užitočných tipov od britskej bežeckej ikony Juliana Goatera, bývalého profesionálneho bežca a súčasného významného popularizátora behu vo Veľkej Británii.

Rady odborníka si pozrite v galérii:

01 - Modified: 2022-03-09 10:27:06 - Feat.: - Title: Čo robiť počas dní odpočinku? 02 - Modified: 2022-01-25 08:48:53 - Feat.: - Title: Ako nestratiť bežeckú motiváciu? 03 - Modified: 2021-12-01 16:57:12 - Feat.: - Title: Tipy pre prácu so stresom 04 - Modified: 2021-10-16 21:01:12 - Feat.: - Title: 10 návykov, ktoré ničia váš spánok 05 - Modified: 2021-09-30 16:55:20 - Feat.: - Title: MMM v Košiciach sa blíži: Tibor Sahajda chce ďalší titul, najlepší bežci môžu zarobiť až 20-tisíc
menuLevel = 2, menuRoute = rungo/zdravie, menuAlias = zdravie, menuRouteLevel0 = rungo, homepage = false
01. december 2022 13:34