Účastníci štúdie magazínu Journal of Strength and Conditioning Research, ktorí robili 4-krát v týždni cvičenia na posilnenie trupu, zabehli po mesiaci a pol preteky na 5 km o 30 sekúnd rýchlejšie ako tí, ktorí necvičili.Flickr
StoryEditor

Desať zlozvykov, ktoré vám môžu uškodiť. Zbavte sa ich a bude sa vám behať ľahšie

03.10.2017, 16:48
Autor:
redred
Viacero ľudí podceňuje rozvičku alebo stravu. Dajte si na to pozor, môže vám to pri tréningu ublížiť.

Netreba trénovať viac, a predsa budete rýchlejší.

Ako? Mnoho bežcov dopláca na zlozvyky, ktoré ich brzdia v napredovaní.

Pozrite si desať z nich. Ak sa ich zbavíte, veľmi pravdepodobne sa to priaznivo prejaví aj na vašich časoch v pretekoch.

Stačí, ak budete pred tréningom aj po ňom dodržiavať niektoré pravidlá.

01 - Modified: 2022-09-29 07:46:28 - Feat.: - Title: Špecifiká behu na jeseň 02 - Modified: 2022-09-28 07:52:15 - Feat.: - Title: Čo môžeme čakať od aktívnejšieho štýlu života? 03 - Modified: 2022-09-28 07:43:31 - Feat.: - Title: Kedy a ako vybrať pre svoje dieťa ten správny šport? 04 - Modified: 2022-09-26 10:14:01 - Feat.: - Title: Hýbte sa a kombinujte rôzne typy pohybu 05 - Modified: 2022-09-26 10:05:32 - Feat.: - Title: Nemáte práve chuť na beh? Nájdite alternatívu
menuLevel = 2, menuRoute = rungo/trening, menuAlias = trening, menuRouteLevel0 = rungo, homepage = false
01. október 2022 09:34