Zdravé a ľahko dostupné mäso
StoryEditor

Zdravé a ľahko dostupné mäso

07.07.2022, 13:05

Pokiaľ si aj vy myslíte, že jete málo bielkovín, a teda aj málo železa a zinku a neodmietate konzumovať živočíšne bielkoviny, zaraďte do svojej športovej výživy dvakrát až štyrikrát týždenne malé množstvo chudého červeného mäsa.

Toto by ste mali pamätať pri konzumácii zdravého nízkotučného mäsa:

1. Nakupujte v lahôdkach. Kupujte si grilované kura alebo plátky chudého hovädzieho, šunky a morčacieho mäsa.

2. Aby ste obmedzili príjem nasýtených tukov, kupujte len veľmi chudé hovädzie, bravčové a jahňacie mäso. Pred tepelnou úpravou odstráňte z mäsa tuk.

3. Zbavte mäso čo najviac tuku. Keď opražíte mleté ​​hovädzie alebo morčacie mäso, nechajte ho odkvapkať v sitku a pred pridaním do omáčky na špagety ho opláchnite horúcou vodou.

4. V rýchlom občerstvení si hamburger nechajte servírovať samostatne (nie v žemli). Najskôr ho vložte medzi niekoľko papierových obrúskov a vytlačte z neho tuk. Takto odtučnený hamburger potom vložte do žemle a máte jedlo s nízkym obsahom tukov.

5. Mäso konzumujte ako prílohu. Pridávajte chudé kúsky mäsa do omáčky k špagetám, vo woku pripravte malý kúsok steaku s veľkým množstvom zeleniny alebo si dajte ryžu s trochou nakrájaného chudého bravčového mäsa.

01 - Modified: 2023-01-27 08:38:11 - Feat.: - Title: Líši sa deň oddychu od aktívneho dňa na zotavenie? 02 - Modified: 2023-01-27 08:29:43 - Feat.: - Title: Preteky sú najlepší tréning 03 - Modified: 2023-01-25 10:50:36 - Feat.: - Title: Význam socializácie v súvislosti so športovými aktivitami 04 - Modified: 2023-01-25 09:10:45 - Feat.: - Title: Pri nízkych teplotách potrebujete veľa energie len na to, aby ste sa ohriali 05 - Modified: 2023-01-19 12:39:07 - Feat.: - Title: Po ťažšom respiračnom ochorení sa vráťte k tréningu až po úplnom odznení príznakov
menuLevel = 2, menuRoute = rungo/strava, menuAlias = strava, menuRouteLevel0 = rungo, homepage = false
28. január 2023 07:58