Zdravé a ľahko dostupné mäso
StoryEditor

Zdravé a ľahko dostupné mäso

07.07.2022, 13:05

Pokiaľ si aj vy myslíte, že jete málo bielkovín, a teda aj málo železa a zinku a neodmietate konzumovať živočíšne bielkoviny, zaraďte do svojej športovej výživy dvakrát až štyrikrát týždenne malé množstvo chudého červeného mäsa.

Toto by ste mali pamätať pri konzumácii zdravého nízkotučného mäsa:

1. Nakupujte v lahôdkach. Kupujte si grilované kura alebo plátky chudého hovädzieho, šunky a morčacieho mäsa.

2. Aby ste obmedzili príjem nasýtených tukov, kupujte len veľmi chudé hovädzie, bravčové a jahňacie mäso. Pred tepelnou úpravou odstráňte z mäsa tuk.

3. Zbavte mäso čo najviac tuku. Keď opražíte mleté ​​hovädzie alebo morčacie mäso, nechajte ho odkvapkať v sitku a pred pridaním do omáčky na špagety ho opláchnite horúcou vodou.

4. V rýchlom občerstvení si hamburger nechajte servírovať samostatne (nie v žemli). Najskôr ho vložte medzi niekoľko papierových obrúskov a vytlačte z neho tuk. Takto odtučnený hamburger potom vložte do žemle a máte jedlo s nízkym obsahom tukov.

5. Mäso konzumujte ako prílohu. Pridávajte chudé kúsky mäsa do omáčky k špagetám, vo woku pripravte malý kúsok steaku s veľkým množstvom zeleniny alebo si dajte ryžu s trochou nakrájaného chudého bravčového mäsa.

01 - Modified: 2022-07-07 11:49:09 - Feat.: - Title: Športy, ktorými zabránite preťaženiu 02 - Modified: 2022-07-04 10:57:14 - Feat.: - Title: Ako nevypadnúť z rytmu počas dovolenky? 03 - Modified: 2022-07-01 15:03:25 - Feat.: - Title: Pohyb je základný prejav života 04 - Modified: 2022-07-01 14:35:48 - Feat.: - Title: Risk môže byť niekedy aj zisk 05 - Modified: 2022-06-29 07:49:50 - Feat.: - Title: Veľký projekt modernizácie ide do finále, už aj Žilina otvorila svoju osemdráhu
menuLevel = 2, menuRoute = rungo/strava, menuAlias = strava, menuRouteLevel0 = rungo, homepage = false
07. júl 2022 23:22